2011. április 29., péntek

NIKE melegítő 74-80-as + Nike cipő 19-es - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Vagány kis szerelés!!!!
Kisfiam kinőtt kis Nike együttese, kérlek vedd figyelembe hogy használt, de szerintem még így is jól hordható vagány kis darab!!!: )
Különösebb hibát nem nagyon tudnék mondani, talán annyit hogy a felsőnek a cipzár tetejénél mintha halvány folt lenne, de ezt már én is így vettem és nem is igazán látszik, csak a korrektség kedvéért írom!: ) És persze a színén  látszik a használat, de ez egy használt ruhánál már csak így van..: )
A cipő 19-es beleírt hossz 9, 5cm, de mértem és inkább 11-11, 5cm, nagyon vagány kis cipő.: )
Itt vettem, de sajnos nekünk ez kicsi lett így mi ezt nem is hordtuk!: (
Kérlek a leírtak tudtában licitálj!
Kérésre mérek!: )


Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Az aukció vége: 2011-05-01 09:10
. NIKE melegítő 74-80-as + Nike cipő 19-es - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése